1.11. - 29.11.2024
Laajuus
3 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Luentoja ja luennolla tehtäviä oppimistehtäviä, itsenäistä etäopiskelua ja harjoitustyö.
Johto-, päällikkö-, esihenkilö- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijatehtävissä työskentelevät.
1395 € + alv 25,5 %
Lisätiedot

Kaikille avoin moduuli on myös osa LUT KATI -ohjelmaa sekä se voidaan liittää osaksi käynnissä olevan LUT EMBA -ohjelman henkilökohtaisesti valittaviin opintoihin.

Digitalisaatio organisaation uudistumisessa 3 op

Koulutuksen jälkeen osallistuja

• Osaa selittää ja analysoida digitalisaation vaikutuksia yhteiskunnassa ja organisaatioissa sekä tulkita muutoksia ja osaamistarpeita
  • Ymmärtää ennakoinnin merkityksen osana organisaation kestävää uudistumista ja proaktiivista toimintaa sekä näkee ennakoinnin arkitoimintana ja osana omaa työtä
  • Tunnistaa ja osaa hyödyntää tarkoituksenmukaisia vaikutusten arvioinnin ja ennakoinnin menetelmiä.

Sisältö

• Digitalisaation vaikutukset eri tasoilla organisaatioissa ja niiden toimintaympäristöissä systeemisestä näkökulmasta
  • Vaikutusten arviointi
  • Ennakointitoiminta ja sen merkitys
  • Ennakoinnin käytännöt ja menetelmät
  • Eri alojen casejen esittely

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntija

LUT-yliopisto

Helinä Melkas

professori, TkT