Kieli

Kuule ensimmäisten joukossa lisää LUT Executive MBA -ohjelmasta

Johtajille suunnatun LUT Executive MBA -täydennyskoulutusohjelman sisältö uudistuu perusteellisesti. Liity linjoille kaikille avoimeen infostriimiin, jossa saat lisätietoa Lahdessa syksyllä 2025 alkavasta ohjelmasta.

• LUT Executive MBA -ohjelman johtava valmentaja Jussi Rissanen ja akateeminen johtaja Liisa-Maija Sainio jakavat tuoreimmat tiedot ohjelman sisällöstä ja toteutuksesta.

• Suomen mittakaavassa ainutlaatuista johtajan henkisen ja fyysisen toimintakyvyn valmennusta esittelee yritysjohtajien ja huippu-urheilijoiden valmentaja Antti Hagqvist.

• LUT-kauppakorkeakoulun vieraileva professori Suvi Nenonen kertoo tuoreimmasta tutkimuksestaan puheenvuorossaan "Innovaatioiden kaupallistamista markkinoiden luomiseen".

Vastaamme myös osallistujien esittämiin kysymyksiin striimin päätteeksi.

Infostriimin isäntänä toimii LUT-kauppakorkeakoulun työelämäprofessori ja LUT Executive MBA -ohjelman johtava valmentaja Jussi Rissanen.

Tutustu asiantuntijoihimme

Jussi Rissanen

Jussi Rissanen

työelämäprofessori