Prosessien johtaminen
Menestyksekkään toiminnan tuottamisessa syvennytään prosessien johtamisen ja palveluverkoston erityispiirteisiin ja niiden merkitykseen. Ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen ja osaat soveltaa eri menetelmiä asiakaskokemuksen hallinnassa. Moduulissa keskitytään myös potilasturvallisuuden merkitykseen ja second victim -näkökulmaan asiakasprosessien laadun parantamisessa.
Koulutuksen jälkeen...
- tunnistat prosessien johtamisen ja palveluverkoston erityispiirteet ja ymmärrät niiden merkityksen menestyksekkään toiminnan tuottamisessa
- osaat soveltaa ja arvioida prosessijohtamisen keinoja oman organisaatiosi toiminnassa
- ymmärrät asiakaskokemuksen merkityksen ja osaat soveltaa eri menetelmiä asiakaskokemuksen hallinnassa
- ymmärrät potilasturvallisuuden merkityksen ja second victim näkökulman asiakasprosessien laadun parantamisessa.
Sisältö
- Prosessit, palveluverkostot ja asiakaslähtöisyys
- Palvelujohtaminen ja teknologian hyödyntäminen palveluprosessissa
- Innovaatiot ja palvelumuotoilu organisaation prosessien kehittämisen tukena
- Potilasturvallisuus ja laatu osana prosessien kehittämistä
Asiantuntijat
Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
hyvinvointipalvelut
johtaminen
palvelujohtaminen
potilasturvallisuus
prosessien johtaminen