Ajankohta
Laajuus
15 - 20 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Opiskelu sisältää reaaliaikaisia verkkotapaamisia, itsenäistä ja tiimeissä tapahtuvaa vuorovaikutteista verkkotyöskentelyä sekä ohjattua valmennusta.
Kohderyhmä
Sinulla voi olla pohjakoulutuksena sote- tai logistiikka-alan koulutus tai olet kiinnostunut hoitologistikon työstä.
2170€ + alv 25,5 % (+tapauskohtaisesti harjoittelun hinta 350 € + alv 25,5 %)

Hoitologistiikka osaaja, 15 op-20 op

Hoitologistiikan koulutuksemme on uudistunut!

Olemme kehittäneet siitä tiiviimmän ja entistäkin työelämälähtöisemmän, kokonaan verkossa toteutettavan koulutuksen, joka antaa valmiudet toimia monipuolisissa sisälogistiikan työtehtävissä sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristöissä.

Koulutuksen punaisena lankana on hoitologistiikan jatkuvan kehittämisen ja oman substanssi- ja palveluosaamisen vahvistaminen hyödyntäen oppimistiimien valmennusta. LAB-ammattikorkeakoulu on johtava hoitologistiikka-koulutuksen edelläkävijä jo vuodesta 2013. Tuemme organisaatioita aidosti askeleissa kohti uutta hoitologistiikan aikakautta.

Hoitologistikon työ on tärkeässä osassa terveydenhuollon toimintaa, sillä se parantaa koko hoitoprosessin sujuvuutta ja tehokkuutta. Hoitologistikot työskentelevät erilaisissa terveydenhuollon yksiköissä, kuten esimerkiksi sairaaloissa, terveyskeskuksissa ja palveluasumisen yksiköissä.

Koulutuksen jälkeen

• ymmärrät terveysalan lainsäädännön ja osaat toimia ammattialaa koskevien säädösten, määräysten, ohjeiden ja sopimusten mukaisesti.
  • tunnistat oman osaamisesi lähtökohdat ja ymmärrät hoitologistikko -työnkuvan keskeiset osa-alueet.
  • tunnistat ja sovellat tulevaisuuden sosiaali- ja terveydenhuollon toimintaympäristön ja logistiikan trendejä oman työsi kehittämisessä.
  • ymmärrät logistisen ketjun muodostumisen ja logistiikan mahdollisuudet vaikuttaa organisaation kannattavuuteen.
  • ymmärrät lean-ajattelun kulmakivet ja tavoitteet.
  • kehität valmiuksiasi toimia hoitologistikkona uudistuvassa toimintaympäristössä.

Tarkemmat tiedot

Asiantuntijat

LAB-ammattikorkeakoulu

Kati Jaakkola

lehtori, logistiikan ja toimitusketjun hallinnan ammattilainen

Liiketalous

Tutustu tarkemmin
LAB-ammattikorkeakoulu

Maria Tuominen

Tutustu tarkemmin

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Koulutuksesta saat virtaa arkeen ja pääset nauttimaan laadukkaista luennoitsijoista.

Laajennat osaamistasi munuaissairauksista ja pääset soveltamaan koulutuksen oppeja suoraan omassa työssäsi hoitotyön asiantuntijana.

Verkostoidu

Saat mahdollisuuden laajentaa tärkeää, ammatillista verkostoasi.

Koulutuksessa tapaat alasi asiantuntijoita, kokemusasiantuntijoita ja muita koulutukseen osallistujia. Pääset verkostoitumaan ja jakamaan kokemuksia muiden kanssa.

Opiskele työn ohessa

Opinnot voi suorittaa joustavasti työn ohella ja koulutuspäiviin on mahdollista osallistua hybridinä.

Oppimis- ja kehittämistehtävät liittyvät työelämään ja tähtäävät oman asiantuntijuutesi kehittymiseen. Käytännönläheisestä koulutuksesta saat vinkkejä suoraan omaan työhösi.

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
hoitotyö