Asiakas- ja myyntityön simulaatiovalmennus
Tuleeko kaupat? Mitä asiakas oikeasti haluaa ja mikä hänen tilanteensa on? Ymmärsikö asiakas, mitä osti?
Asiakas- ja myyntityö on pitkälti vuorovaikutusta ihmisten kanssa. Ihmisten kohtaamista ei voi oppia paperilla – siksi simulaatiovalmennus on erittäin käytännönläheinen ja osallistava tapa kehittää arjen asiakas- ja myyntityötä. Se soveltuu myös hyvien käytäntöjen jakamiseen työyhteisössä.
Koulutus ei ole luennointia vaan käytännönläheistä oppimista, jossa osallistujien käytännön kokemukset ovat keskiössä.
Koulutuksen jälkeen...
- ymmärrät aidon läsnäolon ja kuuntelemisen merkityksen asiakaspalvelu- ja myyntitilanteissa
- sinulla on vahvemmat dialogitaidot
- osaat klousata kaupan luontevasti
Myynnintavoitteet voi saavuttaa vain myymällä, joten tässä koulutuksessa pureudutaan käytännön myynti- ja asiakaspalvelutilanteisiin.
Sisältö
Koulutuksessa pureudutaan arkipäiväisiin asiakaspalvelu- ja myynti tilanteisiin, joihin halutaan lisäeväitä, ratkaisuvaihtoja ja muuta käytännön tukea. Esim. kaupan klousaus, haastavat reklamaatiotilanteet, etäyhteyksillä tapahtuvat neuvottelutilanteet.
Koulutus soveltuu myös uusien asiakaspalvelukanavien tai työvälineiden käyttöönottoon ja kehittämiseen.
Räätälöimme koulutuksen sisällön yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.
Tarkemmat tiedot
Kokemuksia Asiakas- ja myyntityön simulaatiovalmennuksesta
"Simulaatiokoulutus oli positiivinen yllätys!"
"Hyvin luotu ilmapiiri ja odotustaso. Sopivan haastava. Oli hyvä, kiitos."
"Kiitos raikkaasta tavasta lähestyä kehittämistyötä."