Miksi hakeuduit Tietojohtamisen asiantuntijaohjelmaan?

Tietojohtaminen on tärkeä osa yrityksen toimintaa ja tulevaisuuden menestystä, ja mielestäni siihen kannattaa panostaa. Kyseessä ei ole vain johtoryhmän tai johtajien asia, vaan se koskettaa koko organisaatiota ja organisaatiokulttuuria.

Tietojohtamisen asiantuntijaohjelma pureutuu tiedosta ja osaamisesta liiketoimintaa ammentavien organisaatioiden johtamiseen.

”Ohjelma antoi vahvistusta omille ajatuksilleni sekä lisäsi ymmärrystä tiedon merkityksellisyydestä.”
Soile Pusa
toimitusjohtaja, Järvi-Suomen Osuuspankki

Mitä pidit opinnoista?

Koulutus oli hyvin tulevaisuuden näkökulmassa kiinni ja eri kokonaisuudet täydensivät toisiaan. Parasta antia olivat uteliaan tutkimisen tuomat oivallukset sekä keskustelut ja monipuoliset pohdinnat ryhmän ja kouluttajien kanssa.

Tein kaikki harjoitustyöt omaan työhöni liittyen, ja ne auttoivat minua jäsentämään monipuolisemmin käsillä olevia haasteita. Yrityksemme sai harjoitustöiden myötä jatkojalostettavan toimintamalliln yrityksen dynaamisen kyvykkyyden mittaamiseen.

Miten työn ohessa opiskelu sujui?

Opiskelu yhdistettynä vaativaan työhön ja pitkiin työpäiviin vaati jonkin verran järjestelyjä, mutta onnistui yllättävän hyvin. Jatkan tällä hetkellä opintojani LUT EMBA -ohjelmassa.

Lue seuraavaksi: