Miksi hakeuduit Tietojohtamisen asiantuntijaohjelmaan?

Valitsin Tietojohtamisen asiantuntijaohjelman, koska olin tunnistanut tietojohtamisen tärkeyden ja merkityksen nykyorganisaatioiden toiminnassa ja halusin syventää osaamistani aiheesta. Ohjelma antoi minulle laaja-alaisen ja syväluotaavan perspektiivin tietojohtamisen kokonaisuuteen.

Juha Westerholm
”Ohjelma antoi minulle laaja-alaisen ja syväluotaavan perspektiivin tietojohtamisen kokonaisuuteen.”
Juha Westerholm
Asiakaspalvelupäällikkö HUS Diagnostiikkakeskus

Mitä pidit tietojohtamisen opinnoista?

Tein kaikki harjoitustyöt omalle työnantajalleni. Kävimme erinomaisia keskusteluja organisaationi ylimmän johdon kanssa tietojohtamisen tilasta, tarpeista ja tulevaisuudesta. Harjoitustöissäni hyödynsin organisaationi dataa ja loin uusia näkökantoja asioiden käsittelyyn ja analysointiin.

Oli mahtavaa päästä tutustumaan eri taustoilla oleviin ihmisiin, tehdä yhteistyötä sekä jakaa opittua ja erilaisia kokemuksia. Verkostoituminen olikin opinnoissa merkittävässä roolissa. Myös kouluttajat olivat alansa huippuja ja fasilitoivat oppimista erinomaisesti.

Kenelle suosittelet tietojohtamisen opintoja?

Suosittelen ohjelmaa kaikille sellaisille henkilöille, joilla on keskeiset mahdollisuudet vaikuttaa organisaation suuntaan ja tulevaisuuteen olivatpa he sitten asiantuntija-, päällikkö- tai johtajatasolla. Omissa ajatuksissani siintää seuraavaksi kauppatieteiden maisterin tutkinto, toivottavasti LUT-yliopistossa.

Lue seuraavaksi: