Ajankohta
Sopimuksen mukaan
Sijainti
Sopimuksen mukaan
Hakuaika
-
Kesto
3-4 tuntia tai sopimuksen mukaan
Toteutusmuoto
sopimuksen mukaan
Paikka
LAB-ammattikorkeakoulun kampuksella, asiakkaan määrittämissä tiloissa tai verkossa
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Täydennyskoulutus
Oppimismenetelmät
Luento-opetus ja toiminnalliset harjoitukset.
Kohderyhmä
Organisaatiot, jotka haluavat kehittää kirjallista asiakasviestintäänsä.
Hinta
Sopimuksen mukaan

Onnistunut asiakasviestintä

Miten kertoa negatiivinen viesti niin, että asiakassuhde säilyy positiivisena? Kuinka olla viestinnässä selkeä ja ratkaista haastavimmatkin tilanteet tyylikkäästi? Käytännönläheisessä Onnistunut asiakasviestintä -koulutuksessa käydään läpi erilaisia kirjallisia asiakasviestintätilanteita ja niiden vaatimuksia viestijälle.

Koulutuksen jälkeen...

  • ymmärrät miten viestiä onnistuneesti ja kohderyhmälähtöisesti erilaisissa tilanteissa
  • osaat rakentaa teksteistä parempia kokonaisuuksia ja löydät selkeitä vastineita vaikeille ammattisanoille
  • osaat kirjoittaa asiaan sopivalla tyylillä ja sävyllä.  

Sisältö

  • Haastavat viestintätilanteet ja ratkaisut niihin
  • Viestin tärkeimmät elementit
  • Tyyli, sävy ja näkökulma
  • Jargonista selkosuomeen: sanat luovat mielikuvia

Räätälöimme koulutuksen sisällön yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.

Tarkemmat tiedot

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
viestintä