Onnistunut asiakasviestintä
Miten kertoa negatiivinen viesti niin, että asiakassuhde säilyy positiivisena? Kuinka olla viestinnässä selkeä ja ratkaista haastavimmatkin tilanteet tyylikkäästi? Käytännönläheisessä Onnistunut asiakasviestintä -koulutuksessa käydään läpi erilaisia kirjallisia asiakasviestintätilanteita ja niiden vaatimuksia viestijälle.
Koulutuksen jälkeen...
- ymmärrät miten viestiä onnistuneesti ja kohderyhmälähtöisesti erilaisissa tilanteissa
- osaat rakentaa teksteistä parempia kokonaisuuksia ja löydät selkeitä vastineita vaikeille ammattisanoille
- osaat kirjoittaa asiaan sopivalla tyylillä ja sävyllä.
Sisältö
- Haastavat viestintätilanteet ja ratkaisut niihin
- Viestin tärkeimmät elementit
- Tyyli, sävy ja näkökulma
- Jargonista selkosuomeen: sanat luovat mielikuvia
Räätälöimme koulutuksen sisällön yrityksen tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.
Tarkemmat tiedot
Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
viestintä