verkko-opetus
Avoin AMK
Koulutuksen taso
AMK
Koulutus on Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskuksen rahoittama ja osallistujalle maksuton.
Koulutus on suunnattu tekstiili- ja muotialalla sekä näitä tukevilla aloilla toimiville tai näille aloille aikoville, jotka haluavat päivittää osaamistaan biopohjaisten ja uusiomateriaalien osalta.

Koulutukseen otetaan 50 osallistujaa ja valinta tehdään hakemuksen perusteella.

Miksi kannattaa osallistua tälle opintojaksolle?

Opiskele työn ohella

Koulutus toteutetaan niin, että se on mahdollista suorittaa työn ohella. Koulutus koostuu neljästä 5 opintopisteen opintojaksosta. Opiskelija voi valita yhden tai useamman opintojakson.

Koulutus on maksuton

Koulutus on rahoitettu Euroopan unionin elpymis- ja palautumistukivälineellä (RRF), joka on EU:n elpymisvälineen (Next Generation EU) suurin ohjelma. Rahoituksen on myöntänyt Jatkuvan oppimisen ja työllisyyden palvelukeskus.

Voisit olla kiinnostunut myös näistä koulutuksista

kiertotalous
vaatetus- ja tekstiiliala