Digistrategian kulmakivet
Digistrategian kulmakivet -moduulissa osallistuja saa näkemystä nykyaikaiseen digimarkkinointiin ja asiakasarvoon, datan ja teknologioiden rooliin yrityksen kilpailukyvyn lähteenä, sekä ekosysteemien ja alustatalouden kasvavaan merkitykseen.
Koulutuksen jälkeen osaat
- hahmottaa nykyaikaisen digimarkkinoinnin mahdollisuuksia kilpailukyvyn lähteenä
- soveltaa koulutuksen teemoja yrityksen strategiseen kehittämiseen
Sisältö
- Johdatus digistrategiaan
- Kolme keskeistä kulmaa digitaaliseen asiakasarvonluontiin: data, asiakas ja teknologia
- Kohti ekosysteemien ja alustojen aikakautta: miten organisoidaan uuden ajan liiketoimintamalleja ja kumppaniverkostoja
Asiantuntijat
LUT-yliopisto
Joel Mero
apulaisprofessori, KTT
Digitaalinen markkinointi
Jyväskylän yliopisto
Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista
Aihepiiri
digitalisaatio
markkinointi
strategia